Friday, March 18, 2011

rindu mahu begitu....

Posted by cik kiAh at 3:57 AM
argghhh......
seyes..
aku sangat rindu mahu bersama kamu begitu lagi....
huhuhuhu....
jeng....jeng..jeng...
sori.....aku bukan bersama dengan kekasih hati,,,tetapi tetap yang tersayang....teman wanita yang suka mengila dan juga bikin turut aku sama gila...!!!
erkkk.....
sonok gile leh gayut ngn dia lame2....
macam - macam yang kami cerita...
dan...
yang pentingnya...
dia sentiasa tahu...
aku tepon dia...
sebab aku tengah berduka lara...
bagus betul deria rasa u ling...
heheheh...
satu benda yang buat aku selalu teringat - ingat...masa borak semalam...dia tanye aku...
mana mau cari jodoh kita??
perlu di " google " ke???
aiiyaaakkk....
senangkan...
kalau kita boleh goggle jer...
huh...
teman...
hidup tak pernah semudah itu....!
tapi tak perlu jadikan ia terlalu rumit...
just..face it!!





p/s : en. tunang tak datang pon sini...sedih giler...


2 comments:

|seliparkoyak| said...

me too.lov u very2 the much link!! xoxo

cik kiAh said...

hehehhe.....oke ling...

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review