Monday, March 14, 2011

layan jer laaa....

Posted by cik kiAh at 6:59 AM
ermm....
sebenarnya..aku tak au nk update menatang ape...
juz nk sharing la sket2 kn....
orang kate..
sharing is caring...
caring is loving....
loving is living....
nie..lecture aku laa yang cakap...
en..tut....
hehehehee..
tadi klas EDU....group aku kene puji...kreatif..cekap...dan bagus....
dari sem lepas lagi..droup aku yang da bez..
hehehehe...
sonok giler..
tapi xdapat A pun sem lepas..
dpt A-...yang bukan da bez group..leh lak dapat A..
ermmm...tak ada rezki aku kot....
haaa...
nak tau sape group aku....
terdiri daripada...aku..ira..atun dan juga purni...
1 Malaysia kn....hehehehe...
nak tgk gmbar dorang...
jap aku cari...



nie aku ngan cik atun...



ni cik Purni Muttiah....




nie cik Farira Asli Chiu...



sori purni...tak jumpa gambar u yang len2...amek yang lam pwerpoint jer....
nie la group kami....

ok..
sekian , terima kasih.







p/s : rasa macam tak sihat jer...kepala pusing & sakit...badan  
       panas...rasa macam nak tidur jer....




0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review