Wednesday, March 30, 2011

~ kelas Etika ~

Posted by cik kiAh at 1:29 AM

tadi kelas Pn. Naza...Etika Dalam Kaunseling....
tapi sekarang nie takde da Pn. Naza dok mengajar....
sekarang  musim dengar orang buat presentation jer....
tapi...budak sebelah aku nie..
fuh.....!!!
khusyuk giler....
kompius aku..
watpe la minah nie...khusyuk sangat....
lepas berkali2 aku toleh...
ooohhhhhh.......
rupe2nye dok melukis...
bek punye...
wat kartun..
tak caya dia khusyuk???
tgk gambar nie...


aku amek gambar pon dia wat tak tahu jer...


leh lak dia bajet wat2 tak nampak...!!!

 betulkan...
kan aku da cakap..dia khusyul giler...
tapi hasil kartun dia..
memang boleh tahan laaa...
nak tengok...???
scroll ke bawah...
nanti...
korang jumpe laa....
.
.
.
.
..
.



tajuk :  cinta sejati





amacam????
lawa gak kan???
kreatif gak la budak nie...
kan3...
.
.
.
pasni kompem jadi mangsa aku...suh lukis2 kartun..aku nak upload lam blog kesayangan nie...
ngeh..ngeh..ngeh...



p/s : esok ade seminar dan sesi dialog bersama Kementerian Pelajaran Malaysia...bincang isu temuduga....posting..dll...wajib pergi nie...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review