Monday, March 14, 2011

gambar dulu2

Posted by cik kiAh at 7:23 AM

aku bosan + tak tahu nak buat apa...
apa kata kite tengok gambar - gambar lama...
jom...
layannnnn.....



nie masa aku umur ermmm..tak sure...5@6 tahun kot...dalam nie...ade mak aku..nenek aku..maksedara aku..adik aku 2 orang,,sepupu aku 2 orang..sepupu abah aku...cari la sendiri ek...

nie masa aku tingkatan 6 atas....aku ngan manie & wanie...bez frend mase form6 dulu...same2 gile....hehehehe...


nie mak aku...sape si comel yg dia pegang tu???hehehhe...aku la tu...setahun kot mase nie...comel kn...ngeh3...



nie aku ngan wanie....form 6 gak..upper 6 kot..mase jamuan hari raya...


nie aku masa tahun 2005..mase form5...kat Kuala Koh..Gua Musang...Kem Sekolah...tgh2 tu cikgu penasihat kitorang..en Jemz...dlm gambar nie..aku ngn kawan aku yang berdiri tu..ainsyah jer yang bujang..orang len da ada anak daa..





nie gambar aku ngan mak aku....3@4 tahun kot masa nie...eeiii..comel betul..kn...hahhahahaha,,,jgn muntah ek!!!



nie masa sepupu abah aku kawen...aku ngn nenek aku & sepupu aku...ct....



nie masa tadika...6 tahun....hari graduasi..aku sorang jer pakai dress..orang len sume pakai baju tadika...kecil2 lagi aku memang da degil....



nie pon masa kem kat Kuala Koh....pija, mekza, aku ngan ainsyah....kawan bek aku dari tingkatan 1...



aku ngan achik...tak sure umur bape..mungkin 4@5 kot.....


nie pon aku ngan achik..nie mungkin umur 3@4 tahun...xsure..tapi achik muda 2 tahun dari aku....


comel2kan gambar aku..aku tahu..hehehehhehe....
nak perasan pon tak leh...huh!!!

k laa...korang tengok laa...aku malas nak susun ....
kalau sakit mata...nak muntah ..ke atau yang sama waktu dengannya...tak payah tengok...!!!






p/s : masih lagi berada di tangga....sebab tenet laju kat sini...walaupun sakit  
       kepala..tapi kutahan jua...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review