Thursday, March 24, 2011

aku sangat penat...

Posted by cik kiAh at 2:04 AM
aku penat sangat - sangat.....ari ni...entah..ngantuk pon ade..nie sume pasal kelas tadbir urus negara tadi..yang bincang topik dasar luar negara yang memang seyes...sangat boring dan diakui oleh lect aku sendiri....huaarrgghhhhh(menguap)...

esok ade seminar internship lak..da la sampai malam dan di sambung keesokkan harinya... adusss....letih...

malam nie lak ade meeting....sal proposal....da la banyak lagi xsiap...poning palo den...

pastu...aku nie asyik merungut jer....kan....xde pekdah pon...
ermm...
korang jangan jadi macam aku....asyik merungut jer..jadi lebih bek dari aku...sekian, terima kasih.




p/s : geng emphaty...seyes..jom la kite sewa kebun durian tu..kepingin sangat nie..nak mkn durian...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review