Tuesday, March 22, 2011

durian oh durian

Posted by cik kiAh at 7:00 AM
oke...
aku tak tahu camne nak citer...
skang nie mmg banyak giler orang jual durian dekat kawasan tanjung malim nie....seyes...bau dia mengancam wehh....
tambah2 lagi skang nie musim berangin sepoi - sepoi bunyi ribut taufan....


fuhhh..durian kampung nie mmg pebret aku..







fuhhhssss......
memang menggugat nafsu aku..
ermmm...
sedapnya lau leh makan...
tapi nak beli kan takut lak..
sekali pakcik yang jual tu bantai jual durian tu sploh hengget  sebijik...
tak ke ternganga aku nak bayor...
xpelah...
kutahan jua...
nie aku tak suke sangat..isi dia banyak sangat...


sape lah agak2 nya yang bermurah ati nak blanjer nie...
ku tunggu jasa bek mu...!!!



p/s : minggu depan ade seminar intership lak..aduyai...2 hari lak tu....

2 comments:

|seliparkoyak| said...

yang, just now bru i tahu yg kte ni ada persamaan linear..:)i pon suka duyan kg yg isi nipis agak2 cam tisu tuh :D

cik kiAh said...

hakhakhak...xkan baru tau jer yang..ish2....agak2 ble leh mkn noe...nnt suh bonda mu sipe le deh..

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review