Sunday, March 13, 2011

penat!!!

Posted by cik kiAh at 7:24 AM
minggu nie...
minggu yang paling memenatkan..
yelaa..
minggu nie..
ujung minggu aku mmg terisi giler...
korang bayang la kan..
ari jumaat..kol7 pagi da gerak g SK Kerling...g wat makroteaching subjek sivik..bagi esemen edu....kol 11 baru balik...
ari sabtu...kol8 g seminar kaunseling pelbagai budaya....
sepatutnya sampai kol5..tapi kol 2 aku da bantai balik ngan beberapa geng yang same macam aku....
ari nie..ahad...kol9 aku da g KL...
g ngan Aini...g amek barang ngan Achik sambil2 temankan dia beli DSLR...dia beli D3100...lengkap ngn lens yang bleh amek gambor kasi lagi luas & amek gambar yang mikro tu...ape name ntah...tambah ngan flash lagi...
nnt aku nak amek wat harta..
hahahaahhaha...
jahat x??
jahat x??
jahat x??
.
.
.
kesimpulannya..penat giler minggu nie...kepala pon da denyut2..sakit...
ponteng kelas esok bleh x???




p/s : awak...saya mintak maap...maapkan saya...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review