Thursday, March 24, 2011

exam...

Posted by cik kiAh at 11:29 PM
slip exam da kuar....da bleh print da pon.....aku abez exam pada 28hb4 2011....
last paper....subjek ape ntah..lupe lak...
besa lar...manusia kan mudah lupa...
tapi...
20hb4...
aku ade 2 paper...pagi ngn petang...
agak kecut jgak perut di situ...
lagi satu...
exam first...20hb....pastu...26hb..pastu 27hb....
gap antara 20 - 26 tu...lame gak tu...
dekat seminggu...
nampaknya..aku kena rancangkan sesuatu..
untuk di isi pada hari2 tersebut...
ape yer???
tgk movie???
keluar meronggeng???
tidur???
atau....
study???
yang pasti....study hanya akan berlaku pada hari  yang ke 25hb jer yer....

.
.
.
sekian,...
eh...
tau tak..
pasal ada budak pompuan yang nak bunuh diri  kat KB...
gile bagai...
nak terjun dari KB Mall....
macam xde tempat len...
nak tau lebih lanjut....
buka youtube....
sebab apa....aku pon xsure...
gagal SPM mungkin...
ditinggalkan kekasih ...mungkin...
atau mengandung dan teman same2 SEDAP tak mahu bertanggungjawab pon mungkin...
.
.
.
banyak lagi kemungkinan yang len...
tunggu jer la berita...


p/s : petang nnt internship...sampai mlm...

      - ada budak yang kurang ajar tak tahu nak hormat orang...tau la   
       aku ddk kat tangga nie.. tapi janganlah jalan macam tak ada  
       orang kat sini...cube sopan santun sikit...tak perlu jalan tunduk 
      segala bagai...cukup la jalan pelan2...budus...!!!

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review