Tuesday, March 29, 2011

petang tadi aku nak g libry....

Posted by cik kiAh at 6:39 AM
nie...kisah petang tadi...aku tak ada kelas hari ni..kelass Dr. Shaheda dibatalkan.... so, aku ngan Atun pun,,,buat la temujanji nak g melepak dlm bilik tesis....( eh..apsal panas jer bilik aku nih..da bermandi peluh da ni)  eh..lari topik la...
oke...
pastu..aku janji ngan atun nak g kol3...pastu atun mintak diskaun kol 3.30..oke..set jer la...
3.30 petang aku pun turun dengan semangatnye ..nak g libry la katekan....segala peralatan perang haruslah di bawakan...contohnya..lappy kesayangan...charger dia skali..senang kalau dia kehabisan gas nanti...buku barang sebiji dua...pencil case...dan tak dilupa..kad matrik yer..yang ni wajib dipakai terus...
lepas masing - masing da duduk dalam keadaan yang selesa...atun memulakan pemanduannye.....
dengan penuh berhemah atun bawak keta..sampailah kat depan kampus...
atun matikan radio...matikan enjin...pastu dia tekan dia punye power window...nak turunkan balik cermin tingkap...
aik..tak boleh turun,,,naekkan balik...pon tak boleh!!
oke..cermin keta atun rosak balik...
dengan berat hati..kami terpaksa tukar rancangan...tak jadi pergi bilik tesis..kami pergi bilik pomen...jangan salah anggap oke..bilik pomen = kedai pomen...

aku =pakai kad matrik, baju khar, suar slack, 

atun = baju kurung, kad matrik, heel.,

akhirnya aku lepak kedai pomen jer...
dalam 20 minit baiki..settle...
aku bagi cadangan kat atun..suh mintak member card ngan pakcik tu...maklum la..hari2 mau melawat dia....

lepas siap baiki...
atun cakap kat keta dia..

"sayang..jangalah wat hal lagi...mama da takde duit nie...kesian aunty min...dah penat dtg beki sayang..nak air..mam da bagi air..da lah wat hal..mama sayang kete nie..."

korang penah pujuk keta korang camtu??penah??
kompem x kan..
tengok atun....cara halus tu dia guna...pujuk keta tu..
hhheheeheheh...
harap2 cara halus dia tu berjaya hendaknya....




p/s : semalam ade budak pompuan PAKK g rempuh rumah teres kat bahtera ...sampai ke dalam rumah dan terserat orang dalam rumah tu..ermm..macam2 hal...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review