Monday, March 7, 2011

nak citer pasal kengkawan...boleh??

Posted by cik kiAh at 5:15 AM
oke...merujuk kepada tajuk entry di atas...
aku nak kenalkan kengkawan aku...
.
.
.
mase kt stesen LRT..

yang pakai tudung merah tu anah...comey..baik jer...inesen la..
sebelah anah. atun...partner aku untuk praktikum..kami da kawan dari tingkatan 1 lagi...
sebelah atun,,fara...aku suka makan spagetti dia wat..sedap....
sebelah fara...elie...dia ni sama umur ngn fara..maknanya, tahun nie baru 22...dia ngan fara amek tesl...
sebelah elie tu budak comel..oke..aku la tu ...
dan yang pakai baju biru tu....aini..klasmate aku ngn atun gak...


at ciken rise shop..nyum3..
Ciken rise shop....yummy..!!!
prog. kt SMK Bukit Merchu...Kuala Kangsar...



dlm tren...huhuhu


nie teman yang aku selalu lepak dan gelak sama2...sume giler bergambar..
tapi aku tak!!!
oke..aku tipu...


kawan bercanda...bersusah....dan bersenang.....



p/s : nie baru yang berlima nie..tunggu kemunculan yang lain lagi..tenet cam siput babi..!!1

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review