Monday, March 21, 2011

program Malaysian Motivator Intervarsiti 1 Malaysia....

Posted by cik kiAh at 1:39 AM
3hari yang lepas..aku mmg sibuk gile2...
dan2 aku diminta untuk jadi AJK bagi program tu....
program ni merupakan program yang pertama kali diadakan di Malaysia kalau tak salah aku....
aku bangun seawal 6 pagi..dan tidor selewat 3 pagi....
mmg penat yang amat...
tapi walau bagaimana pun..
aku dah belajar sesuatu dari  program ni...
nak jadi motivator mestilah yakin pada diri sendiri...
nak buat sesuatu program kena rancang dan buat persiapan awal2....
kena beri komitmen yang sepenuhnya untuk memastikan program berjalan dengan lancar...
mesti ikhlas dalam berkerja...
teamwork is about working as a one team....

tapi,

hari ni sari aku skip kelas...
xde mood nak g kelas...
bukan sebab letih ngan program..tapi ada masalah len yang menyerabutkan aku....
seyes...
aku rasa macam da tak ada semangat lagi dah nak teruskan idup..
memang gila...
gila sangat...
tolong beri aku sebab...
kenapa aku perlu hidup...
untuk apa aku hidup...
tolong....
sebab aku tak  boleh nak berfikir dengan waras saat ni...





p/s : lonely girl......just tired being me!!! 

2 comments:

|seliparkoyak| said...

no matter how big the prob is...just face it.one of the reason of life, is to face the problem and solve it properly..its easy to say, hard to do..but just try to do ur best because there's no more live after died except hari kiamat.
one more thing, remember that i'll b by urside 4ever coz u're one of my reason to live. ilovedamnmuch

cik kiAh said...

huhuhu...terharu giler..
dun wory...never think to do "that" stupid thing...
juz need some reason...so..i can face it with big smile on my face...
love u too darl....until the end of my life...

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review