Thursday, February 17, 2011

praktikum

Posted by cik kiAh at 8:11 PM
tempat untuk aku berpraktikum sudah pun dikenal pasti...
aku dengan atun akan buat praktikum di SMK Pengkalan Chepa...
tapi aku kompius gak..bila orang tanye..SMK pengkalan chepa 1 @ 2?
entah..aku pon tak tau...
masa aku isi nama tu..aku juz nampak dia tulis SMK Pengkalan Chepa jer..
tak dinyatakan...1 @ 2...
aku da amanahkan orang tertentu untuk usha umah sewa yang murah - murah...
harap - harap sume akan berjalan lancar dan aku  ngan atun takkan menghadapai apa - apa masalah yang rumit..
kalau masalah yang kekacang jer ..xkesah la kan..
nama pun kehidupan penuh dengan onak duri...
besa la kalau ada masalah - masalah kekacang nie...
benda - benda nie la yang akan mematangkan kita kelak..
tak gitu????

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review