Friday, February 25, 2011

hari minggu datang lagi..!!!

Posted by cik kiAh at 11:22 PM
tajuk entri da macam "jinjang datang lagi"...
kan2...
eh lama x jumpa ngan mainan - mainan zaman kanak - kanak ni..
eh lari tajuk...
oke..
hari minggu datang lagi...
aku memang dah boring tahap cipan berkaki lapan terjun bukit golek - golek da nie....
tak tahu nak buat apa...
sedangkan esemen melambak..
oke...aku malas nak war esemen lagi...
aku kompius betul..
orang lain bukan main banyak lagi aktiviti nak dibuat dihari minggu..aku lak...ermmm...
hampeh...
tak tahu nak wat apa...
tgk movie pun da boring da...
ajak atun g proton city ar petang nie...g beriadah...
hehehhe...
nak ke minah tu g ek..
pastu...
malam kan, g pasar malam lak....
barulah masa - masa terluang terisi sket....
walaupun bukan dengan perkara - perkara yang berfaedah...
sekurang2nya aku tak mati kebosanan di rumah....
kan2...







p/s : 1) maksedara aku cakap, umi dia ajak aku ngn atun tinggal 
        ngan dia masa praktikal nanti..agak2...dia seyes tak ajak   
         tu..jangan   ajak - ajak ayam suda...
     
      : 2) umi dia tu adalah mak tiri dia oke!!!

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review