Tuesday, February 8, 2011

jOm..tengok gambar...

Posted by cik kiAh at 9:52 PM


antara gambar yang aku snap masa bercuti minggu lepas...banyak sangat - sangat..tapi nak share yang nie jer dulu..
enjoy..!!!



 nie sepupu aku..beybie...


 nie kakak kepada beybie...ct ngan ain...diorang jadi model untuk adik aku..sorang jadi bawang puteh..sorang lagi jadi bawang merah...


 macam real jer diorang nie kn...


 nie adik aku, achik ngan sepupu - sepupu aku...pose baeek punyer..


macam biasa..aku memang gila glamor.. 



 en.tunang ngan peralatan untuk menangkap anak ikan...



 achik sedang berusaha menangkap anak ikan...hahahaha..sampai xjadi nak bermandi-manda...



 pose comel dari en.tunang...hehehhe....terbaek laa...


tekun giler k.effa(nie maksedara aku yang sporting abez) goreng ayam tu..heheheh...kami buat ape??mekap kat dapur..heheheh


 achik kunun - kunun nak jadi macam mak arab la tu..pakai jubah sambil goreng ikan kering...hahahahha...


 tengok...kan dah cakap..kami dok mekap jer kat dapur...



nie lepas abah ngan adik aku, fariq baru balik dari tangkap ikan..maaf,,abah aku bukan nelayan,,tapi hobi kami anak beranak adalah menangkap ikan..sekian. 



 ini adalah ikan toman yer kawan - kawan...tengok gigi dia..ada berani??


 KAKI KAMI....


 EN.tunang cakap aku nie pelik...pelik ke?
ape salahnye amek gambar kaki..asyik amek gambar muka jer..kn...



buah hati en.tunang yang baru...hissshhh..jeles giler aku ngan motor nie...sebab dia...aku nak dating pun susah...




banyak lagi sebenarnya...tapi aku macam malas jer nak upload..lembab giler la tenet...

so, kalau ada masa dan kesempatan ..akan aku uploadkan..hehehhe...
bajet ramai yang nak tengokkan..arrgghh...ape aku peduli...kn2..

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review