Tuesday, February 15, 2011

lif ada perasaan ke?

Posted by cik kiAh at 10:13 PM
aku kekadang kompius gak...lif nie ada perasaan ke x ek?
korang rasa macam mana?
mana la atau kan...
lif nie ada perasaan hasab dengki ke..pilih kasih ke..atau yang sama waktu dengannya...
pastu,
bila sampai aras yang lif tu benci + nyampah...
terus beliau tak berhenti...
korang tak payah tunggu la..pat lima round beliau naik turun pun, belum tentu beliau nak berhenti amek korang...
ada ke camtu ek?
aku rasa macam ada...
sebab lif blok satu nie selalu tak berhenti bila tiba aras 4, nak cakap penuh...aras 3 leklok jer dia parking...
sebab tu aku rasa lif blok 1 nie memang berhasab dengki + nyampah gila gaban dengan aras 4...
sumpah dah berjuta lemon kali aku kena..
abez lemak aku cair kena turun ngan tangga yang terchenta..



p/s : aku rasa ada budak yang dok aras 4 nie selalu melukakan hati en. lif...kn2?

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review