Tuesday, February 22, 2011

kenangan jaman sekolah...

Posted by cik kiAh at 4:45 AM
semalam aku bergayut ngan kawan sekolah masa form6 dulu....  dok cerita pasal member2 lama...macam - macam la cerita yang kuar...sampailah keluar cerita pasal member sekolah rendah dulu....padahal aku ngan dia bukan sama sekolah pon masa sekolah rendah dulu....tapi standard laa..kenal kawan - kawan yang sama kan...bukan besor sangat pon Pasir Puteh tu...kecik jer...kn2...
pastu kawan aku nie cakap yang dia rindu nak cakap ngan aku..sebab dia kat UUM...xde sape cakap ngn dia macam aku n da geng sekolah dulu cakap dengan dia...

kawan : rindu weh nak kecek nga mu ginie..lamo doh xkecek gini.lamo doh aku tok suko golek gini.

aku  : aku pon...lamo tok kecek bodo gini...

kawan : natam ni..bengong sungguh la mu nie..

aku :  aku plop doh..gilo la munie..doh sungguh..nak wat gano...bodo la wei..


inilah antara perbualan aku ngn kawan aku tuh...
kasar bukan...tapi inilah sebenarnya yang merapatkan kami...
sungguh.....aku sangat rindu nak cakap KASAR begini....
kat sini..ngan atun jer la..aku leh cakap macam ni..tapi tak boleh selalu...sebab...yela..kena jaga percakapan kan...




kawan...rindu mau ngomong sama kamu lagi dong!!!!










p/s  :  en . tunang tak sihat..risaukan dia...macam teruk jer suara dia tu...harap kamu cepat sembuh en.tunang..maaf, sy tak dapat nak berada di samping kamu sekarang..tapi dun wory... k...harap kamu cepat sihat...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review