Saturday, February 19, 2011

politik kampus

Posted by cik kiAh at 8:51 PM
aku memang tak nak komen apa pun pasal politik kampus nie...
tapi kadang - kadang benda nie buat aku terpikir...apa yang aku pikir....
oke,,,aku pikir pasal   nak g melancong   erkk...bukan..pasal kenapa ada sesetengah pihak..mereka asyik cari kesalahan orang...sedangkan diri mereka sendiri pun belum tentu lagi sempurna....tak perlu la nka cari salah orang kan...cukuplah dengan jadikan diri kita sebagai yang terbaik...insyaAllah...
kadang - kadang aku terpikir gak...ramai yang masuk bertanding sebagai calon umum ni..diorang tahu dan sedar ke x...besarnya tanggungjawab sebagai pemimpin...??
ermmm.....harap - harap mereka tahu dan mereka akan menjalankan tanggungjawab dengan baik...
aku sokong sape???
syuuuhhhh.....
undi adalah rahsia...
hehehehhehe...kn2..



p/s : jom ramai - ramai kite kuar mengundi esok!!!!

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review