Saturday, July 7, 2012

salam lebaran...

Posted by cik kiAh at 4:28 AM
ye...saya tau..puasa pun tak lagi....
raya lagi la lambat lagi...
tapi...
rasa-rasanya..pejam celik...pejam celik...
kejap jer tu masa berlalu....kan...
bila da besar panjang nie  dewasa ..
saya mula nebes bile nak raya...
bukan xcited seperti muda- muda. dulu...
yelaaa....dulu..masa belajar, time raya jer mesti adik - adik saya mintak duit raya...pastu..jawapan saya setiap tahun pulak...nanti keje dulu...ni da keje..seriau la plak...
adesss....
dulu, baju raya, selipar raya..tudung raya...sume orang sediakan (mak ngn ayah saya la, kadang-kadang en.tunang)..nie da keje...sume kena setle sendiri da...
aiyoooo...
saya rasa kan...saya tak nak raya la taun nie...boleh x??
tak pun..benti keje untuk 2 hari masa hari raya...boleh ??

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review