Wednesday, July 18, 2012

bukan jiwa aku tuh..!

Posted by cik kiAh at 8:31 AM
aku nak resign la kd PA abg faris..
keje tu memang tak kena dengan jiwa aku...
memang tak boleh laa...
aku seorang yg sangat careless...
sangat tak sukakan sesuatu yang detail..
tak suka nak kemas - kemas...susun - susun fail..
ishh...rimas laa...
lagi-lagi bila kena melibatkan nombor...
you know how much i hate numbers...??
owh...sangat hate la...hate se-hate..hate nye...
eeeiii...xsanggup la aku...
kalau disebabkan kecuaian aku, duit orang lain hilang..ranap...memang aku akan rasa bersalah untuk seumur idop aku laa...
aku memang sedar dengan penuh waras...limitasi diri aku...
tapi camne nak gtau abg faris eh??
suh dia cari PA baru..bile da ade PA baru..aku benti laa...kan?
leh aku wat insuran full time..senang sikit..
bebas wooo..
xde da nak kena rushing masuk opiss ikut opis hour da...
hehehhee....
tapi kena lah aku dapat code ajent lu..
leh apply AFS..(gaji la)
leh la beli kete baru..kehkehkeh..
nak beli myvii jer...
ish...ketidaksabaran dah nie...
hehehehe...
pastu, leh la kawen..
wink...wink..wink..

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review