Tuesday, October 4, 2011

yesss...aku memang boleh..!!!

Posted by cik kiAh at 12:35 AM
malaysia boleh...
aku pun boleh...
hahahahhaa...
jangan tak tahu,..
aku bila da sem 8 nie...
memang menyerlah giler a wa cakap lu...
mana tak nya..
esemen penulisan refleksi berdasarkan artikel aku leh siapkan bape jam jer...
kira ar..
aku kan balik kg..
sampai sini ari isnin petang..
kol 8 malam aku start wat..
kol 3.40 pagi aku da siap print...
xbanyak pon ...11 m/s jer...
hahahahhaa...
kol4 aku tido...
pastu..kol8 pagi selasa tu aku  kena wat bentang...
tanpa slide...pwerpoint....movie...or..ape2 jer lah..
juz berdiri kat depan...
bla..blaa...blaa..
hahhaha...memang terbaik ar sem ni..
xpenah lagi aku sehebat ni..
kalau bleh A memang lagi hebat aku nih...
huh..
tapi..
doakan aku leh A utk subjek Dr. J nie ek...
heheheheheh...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review