Thursday, October 6, 2011

arghh...tadi aku layan entry kat blog 'arwah'.....!!

Posted by cik kiAh at 9:14 AM
aduh..mmg giler nk gelak guling - guling baca entry - entry kat blog aku yang da jadi arwah nie...hehehheeh...apsal arwah??ermm..ak lupe dia pnyer pasword daa...biasalah melayu mudah lupakan...dan...masalahnya sekarang...aku MELAYU...x sangka lak..
macam - macam aku citer lam post2 tu..kihkihkih...
klakar pon ade...nk nangis pon ade...tapi xpelah...sejarah mengajar kita kan...jadikan kenangan silam sebagai satu sebab untuk kita bertambah maju...
heheheheh....
tu blog aku zaman muda remaja dulu...sekarang nie dah masuk era dewasa da...len sket cara olahan dia..huhuhu..hah???same ke? ... erm..no komen laa..
ape2 pun...nie kenangan yg akan kekal dalam blog tuh...hehhehe..
nanti leh tunjuk kat anak cucu aku...
" nie blog mummy/ nenek mase muda remaja dulu?cayolah..."
hehehehe..
mesti anak cucu aku cakap...
"wow..mummy/granny..u are the bez laa...u can maintain ur beuty..n now, i noe where i get this face from"
eh..tetibe kan..hahhahaa...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review