Sunday, November 13, 2011

malang tidak berbau...

Posted by cik kiAh at 3:30 AM
sungguh...
malang tidak berbau..
apa taknya..
dalam masa sebulan aku ditimpa 3 kecelakaan..
eh..
bukan bulan yang sama la...tapi tak sampai lagi la sebulan tempoh antara setiap satu kes tu...
balik cuti deepavali...keta aku terbabas...bukan aku yang bawak ...kawan adik aku..kat gua musang....tapi xde luka apa laa..keta jer yg luke sket...
2hari sebelum raya..kaki aku kena pagar yang berduri tuh..tertusuk kat kak kanan aku yang comel ni....bengkak gak la lam 3-4 ari...nie sume pasal g kebun..
kes ketiga lak,...nie dasyat sket..aku xcden moto langgar moto...adik aku plak yang bawak..aku kat belakang..redhalah kn..jad stuntman jap...tangan kiri aku bengkak..seliuh...pastu..sume bhagian sendi belah kanan aku luke..da la kena dawai baru nk bek...tambah lg...3-4 hari gak aku macam orang sakit...
harap2..lepas nie xde ape lagi yg akan menimpa aku ngan keluarga aku...
AMIN....

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review