Sunday, November 27, 2011

2nd anny...

Posted by cik kiAh at 10:17 PM
da cukup 2tahun kita bertunang kan en.tunang...
huhuhu...
macam da berlaku dalam tempoh tuh...
kan..
tapi saya masih lagi jadi tunang awak..
dan..
awak pon tetap jadi tunang kesayangan saya..
heheheh...
awak ingat ...
tarikh ni...
28/11/2009
dua tahun yg lepas..
majlis tunang kita...
masa tuh kita malu - malu nak amek gambar berduakan....
heheheh..
saya harap..tahun2 yang mendatang...
awak tetap ada dengan saya..
menyokong saya tanpa jemu...
sebab..
saya pun akan sentiasa ada d sisi awak...
tanpa sedikit pun rasa lelah..
sungguh...
sayang awak en.tunang...
eh..bila kita nk kawen ek??
huhuhuu...


p/s : love u till the end..hope u will love me never end...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review