Monday, August 22, 2011

terKEDU....!!!

Posted by cik kiAh at 9:34 PM
terkedu....
tiada kata yang mampu aku ucapkan...
terkejut...
terperanjat..
tak ku sangka..tak ku duga...
sedih...
kesian..
risau..
semua ada..
bukan 3 in 1 da...berpuluh2 in 1 da ni...
apsal???
oke..
lupa nk citer..tadi intro jer...
tadi aku bukak fb group utk bebudak empahty...
pastu ade seorang klasmate ni post kat page tu...
kawan aku..
klasmate kat upsi...
bebudak batch empathy...
azza faznaz nama dia..
dia cerita yang sekarang nie dia memerlukan sokongan kawan-kawan...
sebab..
dia baru dapat tahu yang ade satu urat dia kat otak pecah..
dat y dia selalu pening..sakit kepala dan tengkuk..
dia kena operate lam masa terdekat..
tapi dia tak nak..
dia takut..
dia nak abezkan praktikal..
dia nak siapkan report...
dia tak tahu nak wat apa sekarang ni...
terkejut..
seyes,...
aku terkejut sangat...
dia seorang yang happening...
tak sangka betol..
aku masih lagi terkedu..
apa yang aku boleh tolong dia..
apa2 pun..aku akan sentiasa doakan azza supaya dia cepat sembuh dan selamat masa operate nanti...
moga azza faznaz terus bertabah!!!

kawan-kawan tolong doakan dia jugak yek...!





nie azza faznaz...

Azza Faznaz

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review