Friday, August 26, 2011

kejutan giler...

Posted by cik kiAh at 7:29 AM
baru jer aku post yang aku terkedu..kawan aku sakit nk kena oprate kan..
hari aku bukan lagi terkedu...tapi terkejut gila gaban trus,,,
memang terkejut sangat2...
kawan aku...
kawan masa sekolah Jeram dulu...
Raja Kasma Aiza@Kay...
dah kembali ke rahmatullah....xsure pagi tadi atau malam tadi...
memang terkejut...
aku dapat mesej pagi tadi...
pastu aku ajal en.tunang g ziarah ...
kakak dia citer...
arwah masuk bilik lepas berbuka semalam...
dalam kol 7.50pm..akak dia ketuk pintu...3x...
dia xbuka pintu..tapi dia jawab "ermmm" jer...pon 3X gak...
pastu...xkeluar3 bilik..
sampai la pgi tadi..
bila dipanggil..dia xjawab...xbuka pintu...
fmly dia pecahkan pintu ..
then..
tengok dia da terbujur kaku dalam selimut...
terkejut kan...
lepas report polis...
polis suh bwk g spital..utk post mortem...
xtau la ape punca dia meninggal...
ape2 pun..al-fatihah buat arwah...













Kay Aiza

raja kasma aiza@kay...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review