Tuesday, July 5, 2011

tanam pokok bunga...dah jadi kerja cikgu jgk!!!

Posted by cik kiAh at 11:12 PM
gambar ni aku cebok kat en. google jer..
iye...sekarang ni....tanam pokok bunga pon dah jadi sebahagian daripada tugas seorang guru...
buktinya...
ari ni...
aku, atun, ngan kak mas(kaunselor baru sekolah aku) bertungkus lumus mencantikkan taman unit bimbingan dan kaunseling sekolah aku...
benda ni da lama ade..tapi..sebab minggu dpn ade org JPN nak dtg sekolah..(pengetua nak upgrade pengetua cemerlang), so...sume unit..terutamanya bilik2 khas kena mengemaskini..mencantikan bilik2....taman2 masing2...
disebabkan tiada peruntukan yang diberikan utk mencantikkan taman...so...kami semua kena pk sendiri..mcm mane nak cari pokok bunga yang cantik2...
penyelesaiannya : aku nk amek bunga yang wan tanam kat umah...
: atun pon nak amek kat umah dia gak..
: kak mas pon nak bawa dari rumah dia gak...
di samping mintak dari pelajar2 yang banyak bunga kat umah...
so...
kepada guru2 ....marilah kita pakat tanam bunga di sekolah...
kalau dapat bunga yang cantik macam nie kan bez....

p/s : agk2..aku kena g tak kem di chengal, peringat???

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review