Wednesday, July 20, 2011

majalah sekolah...

Posted by cik kiAh at 8:52 PM
tadi aku ngan ciku   cikgu cikgi ade sesi pengambaran untuk majalah sekolah...
tapi aku ,,,,atun...mellisa segan nak g bergambar ngan cikgu cikgi sekolah tu...
pastu...
kami di panggil untuk bergambar ....
semua guru praktikal...
dengan barisan pentadbir..
pastu..
aku da la pakai biasa - biasa...
tak lawa..
( padahal memang tak lawa pon...)
pastu..ade cikgu praktikal dari maktab KB...
lawa...
cikgu BI sekolah ni yang join sekali pon lawa...
dok sebelah aku lak tu..makin la menonjol ketidaklawaan aku..
isshhh...
nanti aku nak mintak gambar tu dengan cikgu Amin ( cikgu yang jadi fotografi )
pastu...
aku upload sini..
kasi korang tengok...
okeh??



p/s : esok aku ade family day..kat sweet beach resort...tok bali tu jer...

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review