Saturday, December 17, 2011

peristiwa yang sangat ANNOYING!

Posted by cik kiAh at 7:04 AM
korang penah alami x macam tajuk di atas tuh?
peristiwa yang sangat annoying...
gila stress aku ngan peristiwa tuh..
banyak sebenar peristiwa yang leh wat aku annoying tahap nak muntah hijau...
contoh...
petang tadi aku g libry..
saje nak habezkan sasi baki sem8 yang hanya tinggal sebulan jer lagi nih kat tempat yang berilmiah..


(konon la kan) 


aku bajet nak wat esemen lam libry...


yelaa..


tempat tuh memang teraputik giler ar wa cakap lu...


sejuk (aircond tuh), pastu sunyi jer...tambah - tambah lagi kusi dia ade kusyen..empuk..(tak kemutu b**t*t aku)...meja yang lkuas (senang aku nak sepah - sepah)....banyak buku untuk di rujuk (yang ni aku tipu jer sebab aku tak rujuk pon) dll...


so, lepas selesai segala kewajiban kat rumah, maka aku & the geng engan penuh xcited pergi ke libry...


dengan niat yang 1 iaitu nak siapkan esemen refleksi dengan jayanya (ayat xleh blah)


oke...


everything going perfect pada awalnya...


kami dapat wat esemen dengan baik dan berfacebooking ...


pastu..2 jam tang terakhir sebelum libry di tutup..


berlakulah peristiwa yang sangat annoying ini..
bermula dengan bunyi klepak..klepak..klepak...
aku da cari da bunyi tuh..siot mane yang jalan cam gaban nie...
pastu datang sorang student lelaki...cina...BOTAK..
pakai selipar jalan mcam pakai terompah jer bunyi dia...
aku da panas hati da...
tapi aku tahan lagi..bajet lau budak tu duduk...
aku akan dapat balik ketenteraman aku tuh...
pastu budak tu g ambek paper cina dan duduk semeja ngan aku tapi dia duduk kat hujung sana...
skali dia bukak paper tuh...
streeeekkkkk..streeeeekkkk...streeekkkkk...
pergghhhhhh.....
bunyi dia aku rasa 10 km pon leh dengar..
aku da tak leh nak konsentrate da nih...
dalam hati..
panas jer...
aku tengok mamat tuh ngn alasan lau dia tgk aku balik aku nak wat..
"syuuuhhhh" 
skali dia tak tengok plak....
cuba korang bayangkan camne bunyi dia...
nasib xterkoyak paper tuh...
sume orang lam libry yg dok kat area tuh tengok mamat tuh ngn perasaan yang BENGKEK jer...
tapi dia wat cam takde perasaan weh...
abez satu paper tuh dekat sejam...dia g amek plak paper len...
skali lagi ...
klepeekk..klepeekkk..kleepeekk....
pastu ...
streeekkkk...strekkkkk...streeekkkkkkkk
perghhhhhh,,,,
aku da panas hati da ni..
memang takleh nak esemen da...
mau jer rase g hempok kepala mamat tuh ngn heel aku...
bodoh..
xde sivik punye olang!
huh..

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review