Sunday, September 11, 2011

owh...penat...................!

Posted by cik kiAh at 6:58 AM
aku da sampai TM...
penat nak mampsss rase nye..
rumah sewa aku besar..3 tingkat..6 bilik tido...4 bilik ai...
tapi rumah kosong...habuk jer ade....
penat nak kemas rumah..cari barang rumah...
da la report praktikum aku xsiap lagi..banyak lak tu x siap...
proposal pon xsiap lagi...
aduss...
pening..
migrain..
nak giler...
eh..kalu jadi pape kat aku pasni..
g melawat la ek..
jangan lupe bawak buah tangan...
kek...ape-ape jer la..
sume aku makan...
xnak bawak buah..bawak kad topup pon oke gak...
eh..kan da melalut ntah kemane da nie...aduss....
nak wat keje jap..doakan aku dpt siapkan...
amin....



p/s : en.tunang cakap abah aku xnak beli moto kat aku...tapi nak beli kereta..
huhuhuhu...mak suke nok..!!!

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review