Wednesday, June 22, 2011

bercium???

Posted by cik kiAh at 12:16 AM
orang kata..kalau kita minum berkongsi cawan...maknanya kita dah bercium dengan orang tersebut secara tidak rasminya..(erkkk...)
pastu,,,kalau kongsi straw lagi la ek...
straw tu kecik..mmg akan kita minum dari tempat yang sama....
gelas boleh gak kita pusing2....
tapikan...
yang aku musykil...
kalau kita kong lipstik...
camne????
bercium gak????
maknanya aku dah bercium ngn atun la tiap - tiap pagi..sebab aku selalu amek lipstik dia.....
erkkk.....
atun... camne ni??



p/s : aku elalu jer kongsi lipstik ngan adik2...sepupu2...maksedara2....kawan2 apatah lagi...maknanya...da ramai orang yang aku cium...ayoyoooo....

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review