Tuesday, April 26, 2011

yes...hari ni aku sangat neves...!!!

Posted by cik kiAh at 7:48 AM
seyes....arini mungkin akan jadi hari yang takkan aku lupakan dalam hidup aku...
hidup sebagai seorang student...
wat happen???
huh...
its juz some story dat really make me feel like...OMG...did i do something wrong yesterday????
oke..
citer dia camni...
ari nie...
pagi tadi kol 9..
aku ade exam dekat kampus...di Dewan Peperiksaan (DP)...
exam Tadbir Urus Negara...
yang mme memerlukan masa yang lame untuk menyiapkan esei tu...
aku ngan ATun exam tmpat yang sama..kami janji g sama-sama...
masa tgh tunggu Aini datang...oke...memang biasanya kami g kelas bertiga..kalau kelas yang sama atau tempat yang dekat - dekat...
8.30 am....Atun turun....semua masuk dalam kereta...
but..then....
Aini tanye..."eh..kite exam kat Proton City (PC) kan??"
aku ngan Atun da cuak...pastu aku jawab laa..."kami dekat DP laa..."
"laaa....yeke?aku kat PC laa..ingat kite sama tempat exam...camne nie...aku kena g ngan bas laa..tapi ade bas lagi tak masa ni?"
atun jawab " takpe..kite tengok..lau ade bas,,ko nek bas jer laa..takut tak sempat..."
dan tibe - tibe....(wat nada saspen)...bas takde..
atun wat keputusan nak g hantar Aini...KHAR - PC amek masa dlm 15mnt lau traffic light sume hijau...dan ade 3 traffic light...
8.45am....lebih kurang dlm 10minit lagi nak sampai PC....boommhhhssss( nada saspen lagi) ade bunyi yang tidak menyenangkan yang diikuti dengan rasa nek kereta-tapi-macam-nek-kuda...aduussss....kete Atun pancit...ade lagi dalam 15mnt nak exam...
aku kol Anah suh dtg pick up aku ngn Atun hantar kampus...Aini kitorg suh cari jalan sendiri..sebab takde masa da nak g hantar dia...nasib Alfa berhenti n Aini tumpang Alfa...sekarang aku ngn Atun yang ade masalah lak...
.
.
.
Anah dah odw....tapi nak dijadikan citer..sume traffic light merah...adusss...
nasib bek ade uncle drebar bas kitaran upsi yang bek hati...bas tu sepatutnya dari PC ke KUO..tapi g hantar korang depan kampus....uncle tu mmg bawak laju giler dan sempat langgar traffic light...
then..aku ngn atun sempat g exam walaupun lewat dekat 8minit jugak laa..
mmg semput abez...
nak tulis esei pon tangan terketar-ketar...
tapi...
peristiwa ni merupakan 
hari ini dalam sejarah hidup aku yang tak mungkin aku akan lupa!






p/s :  tajuk tesis da di approve....!!!!oke...dalam masa sebulan kena hantar proposal....

0 comments:

Post a Comment

~love story~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

cErita Cik kiAh Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review